onsdag 9 september 2009

Du är inte riktigt klok fröken!

Ja, så lät det idag i klassrummet när jag låg på golvet och klistrade siffror. Jag kände mig som Madicken för ett tag och kunde inte annat än le för mig själv. Alla var så ivriga att testa vad man kunde gör med talraden, det var en hel del, att vi missade inringningen...
Klasserna har kommit igång med sina teman och det arbetas för fullt i varje vrå. Under rasterna känns det som om det kryllar av barn överallt och det är ju bra med full aktivitet! Bollarna åker upp på taket titt som tätt och vår käre vaktmästare är alltid lika populär när han tar fram stegen! Imorgon blir det dags för mig och lyssna på ettornas första läsläxa, det ska bli spännande!
Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.